1. Kim jest Wedding Planner?

Wedding planner, czyli konsultant ślubny, to zawód i usługa mająca na celu pomoc z zorganizowaniu Waszego ślubu i wesela. Doskonale orientuje się na rynku ślubnym, zna i śledzi trendy, ma doświadczenie – podpowiada najlepsze sprawdzone rozwiązania, odciąża Was i Rodzinę w dniu zaślubin.

2. Czy muszę korzystać ze wszystkich usług?

Nie, na pierwszym spotkaniu omawiamy Wasze oczekiwania, plany i definiujemy to, w czym rzeczywiście potrzebujecie mojej pomocy.

3. Kiedy powinnam się do Was zgłosić?

Tak wcześnie jak tylko to możliwe – mogę pomóc przy organizacji zaręczyn, wieczoru panieńskiego i kawalerskiego a potem w uroczystości zaślubin.

4.  Czy organizujecie śluby międzynarodowe?

Tak, zobacz moje Realizacje.

5.  Czy organizujecie śluby w plenerze?

Tak, zobacz moje Realizacje.

6. Obawiam się ze Wedding Planner będzie wtrącał się w moją wizję Wesela – jaką mam gwarancje że tak nie będzie?

Współpraca z doświadczonym wedding plannerem gwarantuje spełnienie się Waszych marzeń – nie jego.

7. Dlaczego miałabym zatrudnić Wedding Plannera?

Zyskujecie czas i doświadczenie, oszczędzacie nerwy i pieniądze.

8. Jakie macie przykładowo usługi z których mogę skorzystać?

Wyszukanie sali weselnej, wyszukanie i wydruk (ewentualnie projekt) zindywidualizowanych zaproszeń, ustalenie weselnego menu oraz wybór tortu, oprawa muzyczna, oprawa dekoratorska i florystyczna, pierwszy taniec – nauka, foto i video, wybór tematu czy koloru przewodniego i wiele wiele innych.

9. Ile kosztuje usługa Wedding Plannera?

W zależności od tego co ma obejmować – ustaloną indywidualnie wycenę wysyłam po naszym pierwszym (niezobowiązującym) spotkaniu.

10. Czy działacie tylko w Polsce południowej?

Tak, skupienie się na tym rejonie powoduje bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku (Kraków i okolice).

 

W razie pytań, zapraszam do kontaktu: Dorota 607 407 051